Veelgestelde vragen
📦 Bestellen & Verzending
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres dan mijn factuuradres?
- Ja, dat kan. Tijdens het afrekenen kun je eenvoudig een afwijkend bezorgadres opgeven. Handig als je een bestelling cadeau wilt doen of het pakket liever op je werkadres ontvangt. Zorg er wel voor dat je het juiste adres volledig en correct invoert om vertraging te voorkomen.
Leveren jullie ook in het buitenland?
- Vitavie levert naast Nederland ook in heel Europa en daarbuiten. Voor andere landen kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@vitavie.nl. Wij informeren je graag over de mogelijkheden voor internationale bestellingen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
- Je ontvangt na verzending een Track & Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Indien je het bezorgmoment wilt wijzigen, kun je dit soms doen via de link van de vervoerder in de Track & Trace mail.
Wat gebeurt er als mijn bestelling beschadigd aankomt?
- Is je bestelling beschadigd geleverd? Neem dan zo snel mogelijk – bij voorkeur binnen 48 uur – contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail met een foto van het beschadigde product naar info@vitavie.nl. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
💶 Betalen
Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?
- Alle prijzen zijn inclusief btw. Ook voor internationale zendingen wordt het btw-tarief per land doorgevoerd.
Is betalen via de website veilig?
- Natuurlijk, bij Vitavie betaal je altijd veilig. Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding en de gerenommeerde betaalpartner Mollie, waar betaald kan worden via iDeal, Creditcard, Bancontact en overboeking. Jouw gegevens worden beschermd en niet gedeeld met derden.
Kan ik met een cadeaukaart of kortingscode betalen?
- Ja, in de winkelmand heb je de mogelijkheid om een kortingscode in te voeren welke direct wordt verwerkt en het product inclusief de korting weergeeft.
🔄 Ruilen & Retourneren
Kan ik een bestelling/ product retour sturen?
- Retourneren kan, mits er eerst schriftelijk binnen 8 dagen na ontvangst van de bestelling een mail wordt gestuurd.
Kan ik meerdere artikelen in één retourzending terugsturen?
- Ja, als ze uit dezelfde bestelling komen kan dat.
Wat als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
- Bij ontvangst van een verkeerd artikel neem dan altijd per mail contact op en stuur altijd foto’s mee van het pakketje en de inhoud.
Kan ik een geopend product retourneren?
- Geopende producten, producten waarvan het veiligheidseal is verbroken, nemen wij om hygiënische reden niet terug.
👥 Klantenservice & Account
Heb ik een account nodig om te bestellen?
- Een account is niet nodig maar wel gemakkelijk om nadien de bestelling terug te vinden, een nieuwe bestelling te plaatsen of andere historie terug in te zien.
Hoe maak ik een account aan?
- Tijdens het afrekenproces heeft u de mogelijkheid om een account aan te maken.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
- Klik op "mijn account" en vervolgens op "je wachtwoord vergeten". hierna kunt u een nieuw wachtwoord maken.
🛍 Producten & voorraad
Hoe weet ik of een product op voorraad is?
- Op de website staat bij het product vermeldt of het op voorraad is.
Waar kan ik meer informatie over een product vinden?
- In de productpagina klikt u op het tabblad "Beschrijving" voor meer product informatie.
Zijn jullie producten natuurlijk of biologisch?
- Veel van onze producten zijn natuurlijk/ biologisch en zonder additieven.