Klachten
Klachtenprocedure Vitavie
Bij Vitavie doen we er alles aan om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen we dit graag, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.
Klacht indienen
Heb je een klacht over de uitvoering van de overeenkomst? Meld deze dan binnen 7 dagen nadat je het probleem hebt geconstateerd. Beschrijf je klacht zo volledig en duidelijk mogelijk, zodat we je snel kunnen helpen. Je kunt je klacht per e-mail of per post indienen:
E-mail: info@vitavie.nl
Postadres: Vitavie – Almelosestraat 4, 7631 CG Ootmarsum
Behandeling van je klacht
Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Heeft je klacht meer tijd nodig? Dan laten we je binnen deze termijn weten dat je klacht is ontvangen, met daarbij een verwachte termijn waarbinnen je een volledig antwoord kunt verwachten.
Niet tevreden met de oplossing?
Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen? Dan ontstaat een geschil dat vatbaar is voor een onafhankelijke geschillenregeling.
Is Vitavie aangesloten bij Stichting WebwinkelKeur? Dan kun je jouw klacht ook indienen bij deze organisatie via www.webwinkelkeur.nl. Zij bieden gratis bemiddeling. Controleer of ons lidmaatschap actief is via deze link.
Komt het alsnog niet tot een oplossing, dan kun je je klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillencommissie van WebwinkelKeur. De uitspraak van deze commissie is bindend voor zowel jou als Vitavie. Let op: hier kunnen kosten aan verbonden zijn, die voor rekening van de consument komen.
Daarnaast kun je ook terecht bij het Europees ODR-platform via: http://ec.europa.eu/odr
Overige bepalingen
Een ingediende klacht schort de verplichtingen van Vitavie niet op, tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
Indien een klacht door Vitavie gegrond wordt bevonden, zullen wij – naar eigen keuze – het product kosteloos vervangen of herstellen.